Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling deze nog wijzigen?

Nee, helaas is het niet meer mogelijk de bestelling te wijzigen nadat je deze heeft geplaatst. Je kunt proberen zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, mocht het product nog niet verstuurd zijn, kunnen wij nog kijken wat we voor u kunnen doen.

Wat zijn de betaalmiddelen waar u gebruik van kunt maken?

Op dit moment accepteren wij iDeal,  Bancontact, Sofortbanking, Giropay en Klarna.

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

De verzendtijd bedraagt 1-5 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij onderscheiden de verzendkosten in drie:

  1. Verzending brievenbuspakket.
  2. Verzending pakketpost
  3. Boven de €150 betaalt u geen verzendkosten! (alleen Nederland)

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Retourneren is geen enkel probleem, met uitzondering van de beauty & healthproducten. Er kan binnen 14 dagen na de factuurdatum (zie mail) geretourneerd worden. De verzendkosten zijn helaas wel voor eigen rekening, wij raden je sterk aan het retourpakket met een track & trace code te versturen.

 

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Stuur een mail via ons contactformulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.